Demo culinar cu raw food chef-ul Ligia Pop. Jurnal de Vegan a fost acolo!

In urma cu aproximativ doua saptamani am poposit la minunatul eveniment „Ligia’s Kitchen Live”, mai exact un raw cooking demo cu Ligia Pop, liderul oficial in materie de RawFood din Romania.

Cu cateva minute inainte de inceperea evenimentului m-am oprit la standul Rawyal, in fata caruia am stat minute bune pana sa ma hotarasc ce sa-mi iau. Toate aratau demential, dar m-am oprit intr-un final la o felie de tort raw cu fructe de padure. N-am cum sa va explic cat de bun a fost. 🙂
rawyal2
rawyal1

Intr-una dintre salile unui hotel din Bucuresti, Ligia a sustinut o demonstratie culinara de exceptie. A inceput prin a ne prezenta cateva dintre aparatele cu care ea lucreaza. Ceea ce am apreciat foarte tare a fost faptul ca Ligia a dat si alternative de metode ori de aparatura mai putin costisitoare, a prezentat beneficiile reale ale aparatelor scumpe si i-a sfatuit pe cei aflati la inceputul acestui drum sa nu investeasca din prima in ustensile cu costuri piperate.
Ligia2
Primul preparat a fost un suc verde genial, facut din mere, ghimbir si vlastari de floarea-soarelui. Pentru realizarea sucului verde Ligia a folosit un storcator prin presare la rece. Al doilea pe lista a fost laptele de migdale, pe care sunt sigura ca deja majoritatea veganilor/vegetarienilor si-l fac singuri acasa.
Dupa ce am gustat din ambele licori magice, am urmarit cum se face o painica raw fara deshidrator. Foarte pufoasa, usor amaruie din cauza semintelor de floarea-sorelui, dar extrem de sanatoasa si usor de facut.
Pe lista preparatelor raw a urmat „icrele” din seminte de chia, reteta la care am ajutat si eu putin de tot. 🙂 Trebuie sa stiti ca aceste „icre”, ca si cele de amaranth pe care le-am facut si eu acum cateva luni, au 90% acelasi gust cu icrele de peste. Stiu, si eu sunt inca socata.:D
La scurt timp am aflat si de un dressing extrem de bun, facut din drojdie inactiva, usturoi, ulei si lamaie, cu care Ligia a alintat o salata de vlastari foarte verde si fumoasa. 🙂
Pe final si-a facut intrarea un tort raw genial, fara congelare. Va las poze la finalul textului ca sa-ntelegeti despre ce vorbesc. 🙂
Aceste retete, dar si multe altele, le puteti afla de pe site-ul Ligiei Pop ( http://www.ligiapop.com ) , din cartile acesteia, dar si la urmatoarele demo-uri culinare sustinute de ea.
cartiLigia
In plus, am fost foarte bucuroasa ca am aflat de existenta multor branduri importante din lumea vegana. Si aici ma refer la producatori de aparatura electrocasnica, furnizori de apa alcalina, dar si la firme de cosmetice organice. Va las aici o lista cu toti:  www.kuvings-romania.ro ; www.bioki.ro ; www.rawyal.ro ; www.perlamoldovei.ro ; www.mnoela.ro ; www.obio.ro ; www.rawveganmall.ro
salata cruditati salata vlastari tort raw
eu ligia
Lasă un răspuns

