Cartoful nou, o iubire mai veche.

Cartofii raman una dintre marile mele iubiri. Cartofii noi, in schimb, vor ramane mereu iubirea vietii mele. De cand am devenit vegana incerc sa nu exagerez cu consumul de cartofi si sa-mi diversific cat mai tare meniul zilnic, insa azi am gasit cartofi noi! Din pacate… importati, insa nu m-am putut abtine si am luat 2 kg, avand deja in minte, imaginea lor in cuptor, stropiti cu ulei de masline! 🙂

Ingrediente:

1 kg cartofi noi

Ulei de masline

Sare de Himalaya

Piper

Boia dulce

Rozmarin (eu am folosit uscat si macinat)

Mod de preparare:

Cartofii se taie in forma dorita. Eu, mai nou, ii tai rondele. Se pun intr-un castron incapator in care se pot amesteca  bine. Se stropesc din belsug cu ulei de masline, se adauga toate condimentele si agita/invart cu mana.

Se aseaza in tava pe hartie de copt, cat mai rasfirati si se dau la cuptorul preincalzit.

Se lasa in jur de 20 min pe o parte, 20 min pe cealalta, la 150 grade. (depinde de cuptor, dar ii mai testati cu furculita din cand in cand) 🙂

Pofta bunaaa!

20150329_184534

Lasă un răspuns

